Filtre

Categorii dropdown

Filtre

PRODUSE

Regulament

Regulament GENERAL

1. Comenzile cu statusul Nouă ce conțin produse care nu se află în stocul real al depozitului trebuie să urmeze procedura urmatoare:

- Se copiază textul "Produsul comandat de client nu este în stocul real al depozitului -" din FRAZE MEMORABILE și se adaugă în comentariu, apoi se atașează codul și mărimea produsului - apăsăm adăugare comentariu (Atenție! Scoateți bifa pentru a nu ajunge acest comentariu la client).

- Mergem la editare comandă și ștergem de aici produsul după care îi dăm actualizare.

- Din comentariul comenzii copiem codul produsului și îi dăm căutare în lista de produse, dupa ce îl identificam selectăm fila "Variante de produse" apoi verificăm dacă există vreo mărime în comenzile noi, dacă există punem de-o parte acea/acele mărime/mărimi şi actualizăm stocul produsului, dacă nu există nici o mărime în comenzile noi - cu atât mai bine, actualizăm direct stocul produsului, apoi apăsăm butonul Salvare. Atenţie! Vom folosi pentru acest lucru o notiţă, nu vom deranja alţi colegi pentru a ne ajuta.

- Acum anunțăm colega/ul însărcinat/ă cu confirmarea comenzilor pentru înștiința clientul, și îi aducem la cunoștință ce alt produs îi poate recomanda în locul celui care lipsește.(Atenție! A se consulta stocul virtual, nu cel real - pentru recomandare)

- În acest caz comenzile se pot finaliza și fără atingerea pragului de 49 lei.

2. În zilele când primim marfă personalul care trebuie sa raspundă în acea zi la telefon rămâne să facă în continuare comenzi telefonice sau pregătire comenzi. Cele care trebuie să pregătească și să împacheteze comenzi ajută la aranjarea și actualizare produselor primite în funcție de volumul de produse primite.

3. Dimineața, pregătirea comenzilor se va face în urătoarea ordine:

  - comenzile mai mari de 200 lei

  - comenzile noi în ordinea vechimii( cu prioritate cele vechi)

*Comenzile telefonice, comenzile confirmate de clienti, comenzile clientilor nerabdători care dau mesaje pe facebook si pe mail, sunt o exceptie și vor avea prioritate, acestea vor fi impartite de Nicu in functie de ordinea de pe tabla.

*La ora 9:00 cea care sună clienții va suna la cei cu comenzile în așteptare - în lipsa comenzilor pregătite. Având in vedere că aceste comenzi în așteptare sunt în pungi pregatite de ambalat, este de preferat să fie contactați toți clienții cu comenzi în așteptare, abea după aceea se vor suna comenzile pregătite.

4. Comenzile cu produse livrate în mod eronat către clienți precum și clienții cu nemulțumiri și limbaj agresiv sau amenințător, vor fi anunțate cât mai curând posibil.

5. Geamul se deschide numai cu acordul tuturor angajaților, daca unul singur nu este de acord, geamul va sta închis, aerul conditionat se va opri în momentul deschiderii geamului! 

6. Împachetarea cu scotch a coletului se va face tăind scotchul o singură dată.

7. Clienții/persoanele care intră în magazin trebuie înștiințate că nu au acces în zona de depozitare a produselor. Dacă cineva dorește produse ale caror coduri nu le cunoaște este invitat la un calculator disponibil și-i vor fi aratate produsele sau va fi lasat să și le adauge singur în COȘUL DE PRODUSE.

8. Atunci când sunt manipulate navetele folosite la depozitarea produselor, trebuie aranjate în așa fel încât alinierea in rafturi sa fie corespunzatoare (lada sa fie perfect introdusa sub raft). Fiecare produs al lazii trebuie sa fie in punga sau cu elastic împerecheate corespunzator. Angajatul care nu va respecta aceasta regula va fi penalizat cu echivalentul a doua ore de intarzaiere (se va demonstra cu inregistrarea video). Vor fi efectuate verificari prin sondaj la produsele care sunt pregatite in ziua respectiva, cine umbla la o anumita lada de exemplu este verificabil prin urmarirea comenzilor. Daca cineva considera ca are un coleg care nu respecta aceasta regula imi puteti lasa un mesaj privat si o sa verificam impreuna reclamatia. 

9. Dacă nu se găsește un model de produs, se întreabă încă minim 2 colegi înainte de a face stocul 0(poate respectivii colegi cunosc locația produsului în magazin).

10. Responsabilitatea introducerii celor 300 de lei în casa de marcat dimineața, precum și scoaterea raportului zilnic la plecare revine lui Nicu, exceptie făcând sâmbăta când nu lucrează Nicu - atribuțiile fiind preluate de Catalin, apoi de Georgiana. Aceasta responsabilitate nu implică obligatoriu şi scoaterea tuturor bonurilor de casă.

11. În fiecare zi o persoana va raspunde la telefon clientilor, iar o alta persoana va suna clientii cu comenzi in asteptare si pregatite. Cel care raspunde, trebuie sa revina cu apel la clientii carora le rateaza apelurile. In pauza de masa tot timpul va raspunde Nicu, cand nu este Nicu va raspunde Catalin, iar cand nu este nici unul, cine va raspunde ii va fi scazuta jumatate de ora la comision. Grupurile formate în pauza de masă se vor alcătui în funcţie de acesta regula.

12. Luminile vor fi oprite de catre cei responsabili cu cheile, astfel:

-Lumina in cele doua camere, cea de pe holul din fata camerelor, cea din depozitul de barbati si birou(5 intrerupatoare) se va opri de catre cel/cea care are in responsabilitate cheia dinspre depozitul de barbat.

-Lumina in cele doua holuri de la intrare, de la WC-uri, din depozitul de dama, din studioul foto, si din WC-ul de langa studio (6 intrerupatoare) se va opri de catre cel care are cheia de la usa de lemn.

13. Coletele anulate vor fi redistribuite inapoi pe depozit de catre cel care o pregateste, daca este anulata chiar in ziua in care este pregatita. Iar daca comanda este anulata si are o vechime mai mare de o zi, aceasta va fi repartizata de cei care pregatesc in ziua respectiva, pe rand, in ordinea de pe tabla.

15.  Borderoul il va scoate la sfarsitul zilei cel care a sunat la comenzile confirmate. Tot cel care v-a scoate borderoul va semna de predare si i-l va astepta pe curier sa semneze si el. Tot el va fi responsabil sa verifice duplicatele inainte sa il scoata la imprimanta, cat si dupa ce e scos si verificate prin scanare toate coletele, eventual il mai scoate inca o data la imprimanta daca este nevoie.

16. Cine va fi gasit ca sta pe alte site-uri decat pe cele care trebuie, sau foloseste messengerul pentru a comunica in alte probleme decat ale firmei ii va fi scazuta respectiva zi de salariu. Aviz celor care asculta muzica, cei care isi verifica propriul mail, si mai ales celor care stau pe mess si vorbesc d'ale lor. 

17. Atunci cand un client doreste livrarea pana in orele 17:00 se va nota decat in campul "Instructiuni primite de la client", atunci cand se doreste livrarea dupa orele 17:00(dupa programul firmelor de curierat) se va nota atat in campul "Instructiuni primite de la client" si se va da si e-mail la adresele: csbucuresti@bookurier.ro sau csnational@bookurier.ro in functie de locatia clientului, in care vom ruga dispecerul care a citit mailul sa ne dea confirmare de primire a e-mailului. Un caz special il reprezinta si livrarile din o parte din localitatile din Ilfov: Otopeni, Pipera, Voluntari, Pantelimon, Dobroesti, Popesti-Leordeni, Magurele, Bragadiru, Chiajna, Mogosoaia, Chitila, Buftea, Dudu si Rosu, prin aceste localitati masina curierului are un singur traseu pe zi, Bookurier nu poate livra la o anumita ora sau intr-un anumit interval orar, trebuie sa instiintati clientii desprea acest inconvenient.

18. Comenzile de pana in 6 produse inclusiv se vor considera 1 comanda, comenzile intre 7 si 12 produse se vor considera 2 comenzi, comenzile intre 13 si 18 produse se vor considera 3 comenzi, comenzile intre 19 si 24 produse se vor considera 4 comenzi, etc. Pentru centralizarea lunara a comenzilor fiecaruia.

19. Impachetatul comenzilor se incepe cand sunt maxim 20 de colete gata pregatite pentru a fi impachetate.

20. Cei care pregatesc comenzile vor lua un grup de 25 de comenzi noi consecutive (numai cu statusul noua), pe care il vor scrie pe tablă - prima data in ordine alfabetica, apoi in functie de perioada in care termina de pregatit cele 25 de comenzi, se va lua urmatorul grup de comenzi - se va sterge grupul pregatit de comenzi si se va trece noul grupul ce va trebui pregatit. Fiecare are obligatia de a-si trece personal pe tabla grupul de comenzi. Cel care suna la telefon dimineata va distribui colegilor care pregatesc coletele in ziua respectiva comenzile peste 200 lei, acestea nefiind incluse in grupul celor 25, si vor fi facute primele. Scrierea grupului de 25 de colete pe tabla, daca acesta este complet pregatit se va face inainte de a intra la impachetat, la aranjarea marfii in raft, etc. Comenzile fiecaruia in grup vor fi pregatite numai in ordine crescatoare, de la cea mai veche (prima) la cea mai noua(adica nu vei face comenzile mici primele, ca sa i le lasi maine pe cele mari colegului tau). Daca un client suna pentru confirmarea comenzii, aceasta ii va fi atribuita celui in al carui grup se regaseste, daca nu se regaseste in nici un grup sau nu este posibil (pt ca impacheteaza, pt ca este in pauza, pentru ca aranjeaza marfa, etc) aceasta va fi atribuita pe rand celorlalti colegi. La inceputul fiecarei zile se vor face din nou grupurile de comenzi in functie de ce persoane sunt la pregatit, nu se va mai tine cont de grupurile formate in ziua precedenta. Chiar si in zilele sau momentele cand sunt la pregatit o persoana sau doua se va tine cont de aceasta regula (se va scrie pe tabla grupul, comenzile se vor face numai crescator, etc). 

21. La impachetat se va merge în ordine atat timp cat esti la pregatirea comenzilor, idiferent daca ai fost sau nu la telefon, aranjat marfa, etc; atata timp cat esti la pregatit intra in atributia respectivului si impachetatul daca ii vine randul. Nu conteaza nici daca ai fost la impachetat cu o zi inainte, daca conjunctura raduirii personalului din ziua respectiva impune acest lucru, se va impacheta, tinandu-se bineanteles cont de acest lucru la viitoarele randuiri.

22. Atunci cand numarul comenzilor pregatite ajunge la 60, o persoana care pana atunci pregatea coletele va trece telefon si va suna pentru confirmare pana acestea vor ajunge la 25. Se va tine bineanteles cont de randul fiecaruia. Persoana care se stie dinainte ca urmeaza sa fie la telefon trebuie sa urmareasca in permanenta comenzile cu statusul pregatita, pentru a sti cand se ajunge la 60 de comenzi pregatite. Nicu trebuie sa desemneze aceasta persoana.

23. La schimburi si la clienti primiti in magazin se vor trece pe lista numai de cei care sunt la pregatit. De exemplu daca esti la telefon sambata si primesti client, sau vine clientul in pauza de masa si esti la telefon, nu te treci, doar daca esti la pregatit si ai client. La sfarsitul lunii atat la schimburi cat si la clienti primiti in magazin trebuie sa existe o egalizare, iar daca nu este, toti ceilalti se pun cu minus fata de cel care a facut cel mai mult cand incep luna urmatoare. ex: -1 sau -2. *Important: Se vor cuantifica numai clientii care sunt facuti in timpul care trebuie sa pregatesti colete.

24. Daca raman a doua zi persoane cu diferente de comenzi la impachetat, se va aplica regula celui mai vechi, adica se vor face diferentele in ordinea vechimii - cel mai vechi primul.

25. Cadoul din partea firmei daca suntem serviti cu bomboane este de 60 lei.

26. Atunci cand observati ca acelasi client a plasat 2-3 sau mai multe comenzi identice este clar o eroare, se va pastra prima comanda iar celelalte se anuleaza. Dupa ce pregatim comanda si punem statusurile corespunzatoare tuturor comenzilor acestui client (pregatita & anulata), persoana care s-a ocupat de aceasta comanda se va intoarce in depozit si va face stocul tuturor produselor din aceasta comanda multipla. Atentie va rog la pașii acestei regului sa fie facuți in ordinea specificata.

27. Comisionul se va calcula raportandu-se la numarul de colete pregatite si la comenzile confirmate telefonic. 

Modalitatea de calcul in sistem de punctaj este urmatoarea:

  • comanda pregatita 1 punct(respectandu-se pc. 18)
  • comanda confirmata telefonic de cel care raspunde 1 punct
  • comanda confirmata telefonic de cel care suna 0,5 puncte

Totalitatea punctelor se va impartii la numarul de zile lucrate(sau fractiune a acestora), obtinandu-se astfel media finala. 

Timpul din cadrul programului de lucru petrecut in mod justificat in interesul firmei va fi scazut din numarul de zile lucrate. In aceasta categorie nu intra intarzierile la program.

Programul la telefon este pe intreaga zi lucratoare. 

In pauza de masa se va sta numai de catre Silvia, si numai in locul celui care raspunde la telefon. Daca nu lucreaza Silvia (de ex. sambata), nu se va mai raspunde de catre nimeni in pauza de masa.

28. Schimb de colete. Atunci cand cineva doreste schimbarea marimii unuia sau a mai multor produse dintr-o comanda anterioara se va inregistra o comanda noua din „panoul administrator” in care se va adauga noul produs dorit la schimb de client. Apoi in comentariu se vor adauga produsele pe care le asteptam la schimb si suma pe care clientul o are de achitat, aceasta in urma calculelor in care trebuie sa luam in considerare modalitatea de plata a transportului + diferenta dintre produsul(le) din comanda veche si cel(le) din comanda noua. Apoi se va scoate la imprimanta avizul de insotire a marfii si se va face AWB-ul manual in siteul curierului – in care se vor completa toate datele clientului(eventual din vechea comanda cu copy/paste), precum si suma ramburs calculata anterior. Atentie! A se bifa campul „schimb de colete” pentru a iesi doua awb-uri, iar in campul „observatii” se va adauga comentariul „Rugam curierul care este responsabil pentru livrare, să facă schimbul de colete numai dacă se returnează X produs(e)!”

 

 

Regulament PERSONALIZAT:

 

Georgiana Daniela Silvia Costi Gabi Daniel

1. Mentinerea cureteniei in cele doua depozite(barbat si dama, inclusiv holul dinspre dama pana la usa metalica). O data sau de doua ori pe saptamana in functie de necesitate. Obligatoriu se spala pe jos cu mopul cel putin o data pe saptamana. Atunci cand se curata depozitul, se da cu matura sau matura + mop dupa caz in fata usii de intrare, si pe covoras.

1. Verificarea disponibilitate consumabile care țin de igiena personală, precum și igienizarea magazinului(săpun, soluție de spălat pe jos, mopuri, hârtie igienică, etc)

1. Verificare disponibilitate pungi pentru împachetat comenzi, țiple AWB-uri și scotch! Comunicarea cu cei care ne dau e-mailuri. Repartizarea pe rafturi a coletelor retur si a schimburilor, precum si inregistrarea acestora in registru.

 

2. Distribuirea de continut interesant si produse din magazinul nostru in paginile de Facebook. Comunicarea cu cei care dau mesaje pe Facebook. Pontarea coletelor pregatite.

 

3. Centralizarea listei de colete pregatite a personalului SuperFashion.

 

4. Verificare disponibilitate role pentru casa de marcat.

 

5. Verificare disponibilitate consumabile birotice (hârtie, pixuri, lame cutter, post-it-uri adezive, pungi clienți)

1. Verificarea stocului de saci pentru carat colete in fiecare dimineata, si aducerea lor sub masa de impachetat din zona in care sunt lasati seara de catre curieri.

 

Verificarea disponibilitatii de cutii cumparate, cat si de baxuri ramase de la marfa. Obligatia de aprovizionare cu cutii cumparate a mesei de impachetat.

1. Menținerea zilnică a primei pagini a siteului într-o linie uniformă, simetrică, actualizată cu cele mai noi produse din magazin.

 

2. Verificarea stocului de apa plata si atentionarea diminuării acestuia cand mai este un singur bidon, cel pus pe aparat.

 

3. Scoaterea in fiecare marti dimineata a celor 3 pubele, precum si aranjarea acestora seara la plecare in locul destinat lor.

 

4. Verificarea disponibilitatii cartuselor de imprimanta.

 

5. Atributia lui Costi in ziua lui nelucratoare de sambata, precum si in concediu acestuia.

Scroll To Top